Docly

Varauskalenterin ja asiakkaiden tietojen poistaminen MS Bookings -palvelussa

Arvioitu lukuaika: 1 minuutti

Tällä sivulla

Yksittäisen asiakkaan tietojen poistaminen varauskalenterista

Yksittäisen asiakkaan tietojen poistaminen vaatii kaksi toimenpidettä:

  1. Kaikkien asiakkaan tekemien varauksien poistaminen manuaalisesti varauskalenterin Kalenteri-näkymästä. Asiakkaan tekemien varauksien poistaminen voi olla vaikeaa, koska ei ole mahdollista löytää helposti kaikkia tietyn asiakkaan tekemiä varauksia. Ne on etsittävä manuaalisesti.
  2. Asiakkaan poistaminen manuaalisesti varauskalenterin asiakasluettelosta.

Asiakkaan poistaminen manuaalisesti varauskalenterin asiakasluettelosta

1. Siirry kyseiseen varauskalenteriin.

2. Klikkaa varauskalenterin Asiakkaat-painiketta.

3. Klikkaa kyseisen asiakkaan poista-painiketta.

4. Vahvista poistaminen.

Kun molemmat toimenpiteet 1 ja 2 ovat suoritettu, asiakkaan tiedot on pysyvästi poistettu varauskalenterista.

Kaikkien asiakkaiden tietojen poistaminen varauskalenterista

Kaikkien asiakkaiden tietojen poistaminen vaatii varauskalenterin monistamisen. Tämä tekee uudet linkit varauskalenterin varaussivulle.

  1. Monista varauskalenterisi. Varauskalenterin monistaminen ei monista asiakkaiden tietoja.
  2. Pyydä vanhan varauskalenterin poistoa. Katso seuraava otsikko tässä ohjeessa.

Varauskalenterin poistaminen

Olet aikaisemmin ilmoittanut varauskalenteristasi MS Bookings -asiakasrekisterin elinkaari (forms.office.com) -lomakkeen kautta. Samalla lomakkeella voidaan pyytää kalenterin poistamista.

Mikäli et ole aikaisemmin ilmoittanut varauskalenteristasi MS Bookings -asiakasrekisterin elinkaari -lomakkeen kautta, lähetä Omnian IT-Helpdeskiin tukipyyntö sähköpostilla osoitteeseen helpdesk@omnia.fi.

  • Aiheena: MS Bookings -varauskalenterin poistopyyntö.
  • Viestin tulee sisältää vähintään varauskalenterin nimi.