Vaihdoin salasanan enkä pääse enää Wilmaan – iOS
Arvioitu lukuaika: 1 minuutti
Salasanan vaihdon jälkeen saatat joutua lisäämään käyttäjätilisi uudelleen Wilma-mobiilisovellukseen. Jos et salasanan vaihdon jälkeen enää pääse kirjautumaan Wilma-mobiilisovellukseen ja tilisi kohdalla näkyy huutomerkki, tee näin:
1. Klikkaa Edit.
![](https://it.omnia.fi/wp-content/uploads/2023/07/iOS_wilmamobiilisovellus_1-511x1024.png)
2. Klikkaa poistopainiketta tilisi kohdalta.
![](https://it.omnia.fi/wp-content/uploads/2023/07/iOS_wilmamobiilisovellus_2-511x1024.png)
3. Klikkaa Delete.
![](https://it.omnia.fi/wp-content/uploads/2023/07/iOS_wilmamobiilisovellus_3-511x1024.png)
4. Vahvista vielä tilin poisto.
![](https://it.omnia.fi/wp-content/uploads/2023/07/iOS_wilmamobiilisovellus_4-511x1024.png)
5. Klikkaa plusmerkki-painiketta lisätäksesi tilisi uudelleen.
![](https://it.omnia.fi/wp-content/uploads/2023/07/iOS_wilmamobiilisovellus_5-511x1024.png)
4. Klikkaa Select Wilma.
![](https://it.omnia.fi/wp-content/uploads/2023/07/iOS_wilmamobiilisovellus_6-511x1024.png)
7. Kirjoita hakukenttään Omnia ja valitse oikea Wilma listalta.
![](https://it.omnia.fi/wp-content/uploads/2023/07/iOS_wilmamobiilisovellus_7-511x1024.png)
8. Anna kirjautumistietosi ja klikkaa Login.
![](https://it.omnia.fi/wp-content/uploads/2023/07/iOS_wilmamobiilisovellus_8-511x1024.png)