Vaihdoin salasanan enkä pääse enää Wilmaan – Android
Arvioitu lukuaika: 1 minuutti
Salasanan vaihdon jälkeen saatat joutua lisäämään käyttäjätilisi uudelleen Wilma-mobiilisovellukseen. Jos et salasanan vaihdon jälkeen enää pääse kirjautumaan Wilma-mobiilisovellukseen, tee näin:
1. Klikkaa Käyttäjätilit.
![](https://it.omnia.fi/wp-content/uploads/2023/07/android_wilmamobiilisovellus_1-495x1024.png)
2. Paina pitkään tilisi kohdalta ja valitse Delete.
![](https://it.omnia.fi/wp-content/uploads/2023/07/android_wilmamobiilisovellus_2-495x1024.png)
3. Klikkaa plusmerkki-painiketta lisätäksesi tilisi uudelleen.
![](https://it.omnia.fi/wp-content/uploads/2023/07/android_wilmamobiilisovellus_3-495x1024.png)
4. Klikkaa Valitse Wilma.
![](https://it.omnia.fi/wp-content/uploads/2023/07/android_wilmamobiilisovellus_4-495x1024.png)
5. Kirjoita hakukenttään Omnia ja valitse oikea Wilma listalta.
![](https://it.omnia.fi/wp-content/uploads/2023/07/android_wilmamobiilisovellus_5-495x1024.png)
6. Anna kirjautumistietosi ja klikkaa Kirjaudu.
![](https://it.omnia.fi/wp-content/uploads/2023/07/android_wilmamobiilisovellus_6-495x1024.png)