Puhelimen yhteystietojen ja kalenterin synkronoiniti
Jos työpuhelimesi yhteystiedot ovat jostain syystä hävinneet ja eivät näy puhelimen yhteystiedoissa. Voit kokeilla palauttaa yhteystiedot tämän ohjeen avulla.
1. Avaa puhelimesi Outlook-sovellus.
![](https://it.omnia.fi/wp-content/uploads/2023/12/android_outlook-473x1024.jpg)
2. Klikkaa vasemmasta yläreunasta profiilikuvaasi.
3. Klikkaa avautuneen ikkunan alareunasta hammasratas-painiketta.
![](https://it.omnia.fi/wp-content/uploads/2023/12/puhelimen_yhteystietojen_synkronointi1-473x1024.jpg)
4. Klikkaa Sähköpostitilit-kohdasta käyttäjätunnusksesi@omnia.fi.
![](https://it.omnia.fi/wp-content/uploads/2023/12/puhelimen_yhteystietojen_synkronointi2-473x1024.jpg)
5. Klikkaa Synkronoi yhteystiedot ja Synkronoi kalenterit kytkimet päälle.
![](https://it.omnia.fi/wp-content/uploads/2023/12/puhelimen_yhteystietojen_synkronointi3-473x1024.jpg)
Hetken päästä yhteystietojen pitäisi tulla takaisin näkyviin puhelimeesi. Jos yhteytiedot eivät tulleet vielä näkyviin, jatka tämän ohjeen seuraamista.
6. Vieritä Tilin tiedot -valikko (eli sama kuin ohjeen 5. kohta) pohjalle ja klikkaa NOLLAA TILI.
![](https://it.omnia.fi/wp-content/uploads/2023/12/puhelimen_yhteystietojen_synkronointi4-473x1024.jpg)
Outlook-sovellus käynnistyy uudelleen ja pyytä sinua kirjatumaan uudestaan. Kirjaudu uudestaan Omnia-tunnuksillasi.
Yhteystiedot ja kalenteri on nyt synkronoitu.
Yhteystiedot jotka ovat tallennetu tämän ohjeen mukaisesti voidaan synkronoida: Yhteystietojen lisääminen Android-laitteelle.